ERDŐTEKERGŐ - egy hobby mountainbikeos kalandjai az erdőben

ERDŐTEKERGŐ

Rólam

2020. augusztus 12. - Erdőtekergő

61857377_2367341289995807_4951194004831076352_o.jpg

Fodor Andi vagyok, 40 plusszos, egy kisebb és egy felnőtt gyermek édesanyja, feleség, háziasszony, vállalkozó és világmegváltó :) Gyermekkorom óta rajongok a természetért, imádom a növényeket és a szabadban érzem igazán jól magam. Az erdő az én töltőm, onnan nyerek újra és újra energiát a mindennapokhoz. Azon túl, hogy vigyázok a természetre és óvom azt, szeretném meg is mutatni annak szépségét másoknak is. Hiszem, hogy korunk túlhajszolt világában az embernek vissza kell találnia a természethez, és önmagához. Hiszek az erdő gyógyító erejében.

A sportot - és azon belül a kerékpározást - mindössze néhány éve, felnőtt fejjel kezdtem el, mikor azt éreztem, hogy elég volt a tespedésből, valamit mozogni kell. A fentiek függvényében nem is volt kétséges, hogy outdoor sportot választok :) Előástam a garázsból a porosodó biciklim, és elindultam. Ez egy húszezer forintos áruházi bringa volt.. Elsőre 1,5 km-t tudtam mindössze megtenni egyhuzamban, és csak azt az egyet tudtam, hogy nem akarok aszfalton tekerni. A párom az elején sokat inspirált, biztatott, eleinte együtt tekertünk. 

Ahogy teltek az évek, igyekeztem fejlődni, beleszerettem a mountainbike világába. Amatőr szinten időnként elindulok versenyeken - de határaimat ismerve - leginkább saját magammal vívom a csatát, nem a mezőnnyel :)

A bejegyzés trackback címe:

https://erdotekergo.blog.hu/api/trackback/id/tr8716132520
süti beállítások módosítása