ERDŐTEKERGŐ - egy hobby mountainbikeos kalandjai az erdőben

ERDŐTEKERGŐ

Beléptünk az őszbe

2020. október 01. - Erdőtekergő

img_20201001_153647.jpg

Bevallom, nekem mindig nehézséget okoz, amikor évszakot váltunk. Mikor egyik napról a másikra rövidnaciban, pólóban tekerhek, az sem könnyű. Az őszbe belépni talán még nehezebb. Hirtelen lehűl a levegő, viharfelhők jönnek és általában kegyetlenül fúj a szél. Hát a szelet nem sok bringás szereti :) 

Tegnap pont a fenti időjárási viszonyok miatt gondoltam, hogy ideje lenne újra ráülni a benti paripára - ami igazán dögunalmas.. Nulla motivációm volt hozzá, és hát fél óra után le is jöttem róla.. Hát nem lesz kedvenc továbbra sem :) Amúgy tavasszal ugyanilyen nehezen indultam az első kinti körre! Szóval az évszakváltásokat nem szeretem..

Ma úgy döntöttem, hogy fokozom kicsit a motivációt és rossz idő nem számít, megyek egy élménykört :) Így is lett, hiszen mini távot mentem, de kiélveztem minden percét! Persze túlöltöztem megint :) De nem számít! Az ősz színe csodásak - talán ezt szeretem legjobban ebben az évszakban. Bármerre nézek sárgák, narancsok, aranyló barnák tűnnek fel a zöld színek mellett. Ma a borús idő miatt még szebbek voltak a színek! Imádtam :)

 

img_20201001_144640.jpg

img_20201001_153544.jpg

img_20201001_154027.jpg

img_20201001_153906.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erdotekergo.blog.hu/api/trackback/id/tr2716223836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása