ERDŐTEKERGŐ - egy hobby mountainbikeos kalandjai az erdőben

ERDŐTEKERGŐ

Irány a Great Ocean Road! :)

2020. augusztus 31. - Erdőtekergő

A Great Ocean Road Ausztráliában van, és a 243 kilométeres útszakaszt több mint háromezer, első világháborúból visszatérő katona építette elesett bajtársaik emlékére. Nem szeretem az aszfaltot, de ezen nagyon szívesen végigtekernék! :)

Nyilván nem ment el az eszem - és a lottón sem nyertem - hogy most odautazzak egy kis bringázásra. Azonban van egy nagyon erős csajszi Orosz Gabi, aki egy ideje igen sok inspirációt ad nekem kitartásával és fantasztikus céljaival. Szóval nála láttam, hogy belevágott több olyan virtuális kihívásba, amit én eddig csak nézegetni mertem. Itt találtam egy Great Ocean Road tematikájú kihívást, amire most hirtelen felindulásból be is jelentkeztem :) Innen is köszi Gabi!!

Szóval, ha minden jól megy (miért ne menne?!) akkor előbb-utóbb összekaparászom a teljesítéshez szükséges 240 km-t sétálva, futva?, bringázva :) Jelentem: az első igen csekély 3,5 km teljesítve!

A bejegyzés trackback címe:

https://erdotekergo.blog.hu/api/trackback/id/tr8516183944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása